...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 25 mars 2010

Det ligger....

...en lång lista på köksbordet i dag.
Det är den stora auktionskatalogen för maskinbörsen i Ätran, en auktion som äger rum i morgon.
Sambon ska åka dit och leta fynd och han har kryssat fullt med maskiner och saker i listan som han är intresserad av.
Vad som kommer att förvåna honom är alla rosa överstrykningar som har tillkommit under eftermiddagen då han inte suttit med den.
Det finns grejer till trädgården i den. Han kan ju kolla vad det kommer att kosta och hur det ser ut i allafall.
Om jag inte tar ledigt och följer med...

6 kommentarer:

  1. Följ med för i jösse namn! Tänk om han blir färgblind på vägen och inte ser allt det rosa!?

    SvaraRadera
  2. Ta du ledig och följ med, annars får du nog inget ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Risk finns ju att karlar "glömmer" bort att kolla sådant som kan vara av intresse för oss kvinnor ;D

    SvaraRadera
  4. Jag hade allt följt med...så jag säkert hade fått det jag velat ha...hihihi...Fast din karl kanske inte är som min karl... kramiz

    SvaraRadera
  5. Vad skoj med auktion. Minns inte när jag var på en sådan sist.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sött med rosa överstrykningar, hoppas det gick bra, att du fick det du ville också.

    SvaraRadera