...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 4 mars 2010

Hörr ni...

... de här små rutorna efter varje inlägg i min blogg sitter inte där för skojs skull.
Skulle vara glad om ni vile kryssa i lite vad ni tycker om inläggen. Är de något att ha, eller?
Jag (tror inte) att jag kan se vem som har fyllt i vad, så det borde kallas att det är anonymt (vet någon bättre så var snäll att informera mig).

Alternativen är:
  • Kul
  • Intressant
  • Trist (skriv nå't bättre)
  • Zzzzzzzzzzzzz.....

Och så får ni mer än gärna gå in till Niklas och rösta på mig som "Veckans blogg"!

3 kommentarer:

  1. Nu är du bestämt lite putt på oss...hihihi...fast jag bockar allt i ibland, men det är inte alltid att det är något som stämmer in...Kramen

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack. Ja jag skulle mer än gärna jobba på Topman, men de har inte hört av sig än så det blir nog inget =(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har varit inne hos Nicklas. Du hade tur en till vill jag ska rösta på henne, men har ju redan röstat på dej. Kram

    SvaraRadera