...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 17 mars 2010

Muskler är till..

...för att användas.
Och i kväll har jag hittat några till som legat på latsidan aldeles för länge. Jag har blivit ett favoritobjekt för att skickas ut på specialuppdrag. Är de bara tillräckligt intelligensbefriande så är det riktigt kul!

Kom hem och såg att termometern ligger på plussidan. Vet inte när jag såg att den gjode det när det var natt senast. Finns det lite hopp igen nu då?
Men allt smältvatten...? Har aldrig varit så glad över att bo på en kulle som nu.

I kväll har jag "trakaserat" min arbetskamrater med kattmat. Alla i mitt skift har katt och de blev tacksamma offer när jag nu skulle ge mig på mitt första uppdrag som Buzzador. Det kommer att gå strålande för är de katterna lika glupska som mina två så kommer maten att få bra betyg :-)

Annars?
Kvällen har varit lång...

7 kommentarer:

  1. Men vad käckr, att buzza kattmat! Jag har ju lite olika hudcremer just nu och ingen vill ställa upp på bild! Det gör nog i alla fall katterna!!! Kramen

    SvaraRadera
  2. godmorgon, visst är det skönt plus här med i natt äntligen, fast här har det mesta smält bort, lite kvar, men inte dom mängderna som var förut. hoppas det rinner smidigt undan för er med, kram biggan

    SvaraRadera
  3. Måste läsa alla dina inlägg när jag kommer hem ser jag, katter är viktiga saker! Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Hi, hi! Det blev visst mera om katter igen. Jag skojade bara. Du får skriva hur mycket du vill om dina katter, liksom jag tar mej friheten att skildra Barnbarnet Berner Sennen Noack.

    Svar: Tack ska du har för upplysningarna. Jag ska nog försöka med att annat sätt att blogga, än det jag har. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. då har du lätt att buzza kattmaten ser jag

    SvaraRadera
  6. Härligt, då kom du med i den kampanjen, det gjorde inte jag *tyvärr* Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Go förmiddag. Jag ska buzzning ikväll här med Dove och LÓreal grejorna jag fått. Såg att du skrivit om Google adense i en kommentar. De ska man passa sej för. Vi är många som blivit dragna vid näsan. Både jag själv och Fenixmona blebv avstängda. Jag hade kommit upp i nära 500 kr, Mona 320 kronor och plötsligt är vi bara avstängda. Fick en dum förklaring att jag kanske klickat på annonserna själv vilket jag inte gjort inte Mona heller. De gör ju utbetalningar när man tjänat ihop 500 kronor. Har forskat runt lite och vi är inte de enda. Verkar ju väldigt skumt. Ha en bra dag nu.
    Kramizar

    SvaraRadera