...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 27 april 2010

Tack...

...för hjälpen!
Ni var några som var rörande överens om att växten i mitt förra inlägg är TIBAST.
Söt men giftig... Okej. Den får iallafall stå kvar i stenmuren, jag ska inte gräva upp den och ta hem den till landet.
Har precis kommit hem i från jobbet. Och jag är mör i hela kroppen efter dagens arbete som har involverat muskler som jag inte jobbar med i vanliga fall. Men det känns mer "skönt ont" än "Ont ont" om man nu kan beskriva det så.

Det låg en lapp på köksbordet från sambon nu när jag kom hem. Och en bild som han hade skrivit ut från datorn.
En jobbarkompis till honom hade skickat en bild på en kattunge.
Undrar vad det kan betyda....?

3 kommentarer:

  1. God morgon. Ny familjemedlem kke? Kram

    SvaraRadera
  2. Man kan få bra upplysningar på internet ibland. :-)

    SvaraRadera
  3. Jaså, ser Tibast ut sådär. - Nu har jag fått lära mig något nytt. :)
    Förstår precis vad du menar med skönt ont istället för ont ont.
    Idag känner dock jag att jag lever, för jag har lite av båda sorterna om man så säger...

    SvaraRadera