...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 27 maj 2010

Vad gör vi...

...på lördag kväll då?

Inte är jag sugen på att spendera mitt liv framför en tv med en musiktävling där inte Sverige deltar.
Vi får inse fakta att någon gång måste detta hemska hända, att våran låt i schlagercirkusen inte dög åt övriga Europa.
Vi är stolta över Anna, hennes framträdande och hennes fina låt, fast jag tycker inte att den passar i just det här sammanhanget, så för mig är detta ingen större överraskning att vi inte är med på lördag.
Vi får njuta av den när den spelas sönder och samman i svensk radio i stället.

Bra jobbat tjejen, du gjorde det man kan göra!!!

Aftonbladet skriver

Expressen skriver


Och förresten: Jag tittar nog på en film i stället på lördag kväll...

1 kommentar:

  1. God Morgon!
    Nja, riktigt 17 maskiner var det inte om jag ska vara ärlig. men det kändes så när jag sprang fram och tillbaka 1 gg i timman ;)

    Kram

    SvaraRadera