...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 24 juni 2010

Brevlådor...

...är, för att fortsätta på gårdagens berättelse lite grann, trevliga när de har ett innehåll.
Något som där emot retar mig enormt är när lokalblaskan har beslutat sig för att göra en gratisutdelning till samtliga hushåll i kommunen och därmed trycker ner TVÅ ex till oss som prenumererar!!!
Det är väl inte heller så smart eller miljövänligt???

3 kommentarer:

  1. Inbillar mig att det är utdelaren som fått fnatt...
    Brukar oftast finnas ett ex till varje hushåll, så han/hon fick nog slut på tidningar innan rundar var klar.

    Vill önska en riktigt härlig midsommmar !
    Här har jag knappt tid med något bloggande, men det var för varmt i sovrummet, så nu blev det en stund vid datorn, medan AC:n jobbar, trots att jag nästan somnar när jag sitter här. :D
    Verkar bli en vacker midsommar, och det uppskattas verkligen ! - Det var rätt många år sedan man fick njuta av sol och värme hela midsommaraftonen...
    ( Sedna gör sig en gammal "yrkesskada" sedan min tid i Posten gällande... Brevlådor är gula, eller blå, och till julen även röda, och till för att posta brev i.( Jo, även julkort klassas faktiskt som brev. )
    Det man har hemma, och får post i heter postlåda. :D - Förlåt ! Men det där är något jag alltid måste påpeka, när det dyker upp. :D )

    SvaraRadera
  2. Det var väl ändå inte så lyckat!

    Jag ville egentligen bara titta in och önska dej en trevlig Midsommar.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Ja, de är ju inte alltid så tänkande våra tidningsbud! Vi brukar i alla fall slippa två ex...Kramiz

    SvaraRadera