...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

fredag 11 juni 2010

En sömnig småstad...

...var på väg att vakna upp när jag anlände i morse.
En sömnig Frogprincess gick trottoaren ner från parkeringen och in till frissan.

Det är lite av terapi det där med att gå till frissan.
Man pratar om ditt och datt och är det så att vi är ensamma i salongen glider det lätt in på riktigt tunga, privata ämnen. Båda pratar av sig för någon som lyssnar.
Sen säger man hej då efter att man satt upp en tid inför nästa besök om ca tre månader...
(också klockan tio en fredagsförmiddag. Jag var först med att välja på hela den dagen, så vad tänker jag med? Å andra sidan kommer man upp och har en hel dag framför sig).

När jag kom ut så var torget i full gång.
Gick en kort sväng och kollade in, mest lockade blommorna, jag blev sugen på att köpa några, men visste inte riktigt var jag skulle ställa dem.
Får nog göra iordning här hemma först...

1 kommentar: