...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 23 juni 2010

Jag är inte bitter...

...och inte kan jag ljuga heller...
Bara för att vi hade bestämt oss för att inte ta ledigt i från jobbet i morgon, kväll före midsommarafton, så har alla andra gjort det.
Vi kommer att vara tre personer på min avdelning. Av en sisodär 30, eller vi kanske är ännu fler...?
Och det är nu som ångesten kommer. Den där som smygande mumlar inombords att "varför tog inte jag också ledigt... ?"
Är det då fint väder i morgon innan vi börjar så är väl paniken total.

Vi lär ju inte slita ihjäl oss. Chefen lär ju inte vara där heller.

Ja, jag är en idiot!

7 kommentarer:

  1. Svar: Hehe ok... Jag älskar läskiga filmer =)

    Haha vad är det för jobb? Eftersom så många kan ta ledigt samtidigt :P

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Okej, hoppas vädret är dåligt så att det inte känns som att det är jobbigt att jobba.
    Jo vi har gått hos henne i flera år och hon har en tokig humor så kortet funkade perfekt! =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lätt att vara efterklok...men har du sagt att du jibbar så får du ju göra det...hur trist det än är.
    Vet inte hur det gick för den lilla måsungen...hörde rykten igår...Kramiz

    SvaraRadera
  4. Jag skulle inte gå ut på kvällen. Ta ledigt ni tre oxå. Kram

    SvaraRadera
  5. God Morgon!
    Visst kan man bli sur när man är så redig så man jobbar ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Morn morn! Vad är det för jobb som nästan alla kan ta ledigt ifrån??Svar:Att bli av med synen är svårt.En bloggare som jag har är blind och hon är oftast en positiv människa och som har gett mej mycket bland annat vad för hjälpmedel det finns.Hon heter Flower på min lista.Ha en bra dag och helg!Kram!

    SvaraRadera
  7. Så snopet, men det går över. Kanske det spöregnar och då står de andra med lång näsa.

    SV: Ditt förslag låter jättebra. Jag har inte varit där än. Men då tar vi bilen, för vi har många ärenden att göra.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera