...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 15 juni 2010

Lite trögt...

...med bloggningen är det just nu.
Själv är jag liksom lite "slut i rutan", pantad, har inte alla hästarna i stallet.
Frågan är om det för tillfället finns något stall här överhuvudtaget... Känns som att det är mer frigång som gäller...
Jag är med andra ord trött.
Jättetrött.
Och det är fortfarande tre dagar kvar att gå upp den här veckan.
(Naturligtvis så ska jag gå upp både lördag och söndag också, men då är det lite mer fram på förmiddagen som gäller... )

Nu ska jag sätta på en balja med kaffe och se om det möjligtvis hjälper.
Innan det är dags för dagens dos av "hitta halsbandet".

6 kommentarer:

  1. Ha,ha men varför inte invänta mörkret och lysa med en lampa ... de är självlysande, ju?

    SvaraRadera
  2. Ibland är det så att man inte har något att skriva om. Och trött får man faktiskt vara. Tycker du håller alltid igång med jobb, katter eller trädgård! Haft en slappdag på länge där du inte gjorde något? Tror du behöver det. Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Kan du inte sätta ut om min bloggträff på din blogg, andra som läser den o blir intresserade. Haé gott. Kram

    SvaraRadera
  4. Hahha ja ibland är man helt knasig... när man blir övertrött... hoppas kaffet hjälper..=) Ha det gott..

    SvaraRadera
  5. Undrar om det skulle gå att sätta ett självutlösande halsband på en sele? Så att även om halsbandet löser ut så hänger det kvar (kanske) runt magen? Bara en tanke...

    SvaraRadera
  6. Jag hart inte haft tid för bloggen, och just nu är jag JÄTTETRÖTT !
    Gör ett litet ryck och besöker bloggar, som jag tyvärr inte hunnit med så mycket av den senaste tiden.
    Jag tror att jag har "sprungit ifrån min själ" när jag har farit omkring de senaste dagarna, så man kan nog verkligen säga att jag kör med lösdrift just nu jag också ! :D

    SvaraRadera