...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 28 september 2010

And the winner is.....

...... GILLA :-)

STORT GRATTIS
till dig och jag hoppas verkligen att du tycker att boken är lika bra som jag tyckte att den var.

Ni andra: Tusen tack för att ni ville vara med i den här tävlingen och jag hoppas att jag kan återkomma med lite tävlingar då och då.
OCH läs gärna boken ändå om ni kommer över den!

8 kommentarer:

  1. God morgon. Ett stort grattis till Gilla. Ha en bra tisdag. Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon vännen! Längre fram kanske jag hinner att vara med o tävla också...Här räcker ju tiden inte till alls just nu. Grattis till Gilla! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack och åter tusen tack! Jag har just läst ut en bok och behövde nåt nytt!

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Äsch! Jag glömde ju svara på din kommentar, så glad jag blev.

    Svar: Det är mycket praktiskt med puben i vårt hus. Och de har god mat.

    Vi har fortfarande ingen rabatt, men jag ska nog påpeka det, sen jag nu har skrivit ytterligare en gång och länkat till puben.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. Grattis Gilla! (fast jag surar lite en stund ändå... ;-))

    SvaraRadera
  6. Vad kul för Gilla!! Grattis!!

    SvaraRadera
  7. Grattis Gilla, ska nog läsa boken framöver nåt ändå! =)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Aj, aj, trist att jag var för sen ( hittade hit från Hillevis blogg ) men jag hoppas att jag kan hitta boken när jag kommer hem till Sverige nästa år !
    Ska läsa lite mer hos dig nu, ha det bra !

    SvaraRadera