...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

måndag 20 september 2010

När det gäller...

...gårdagens val så tänkte jag att jag hoppar över vidare kommentarer kring det.
MEN... ändå:
Jag tror att ni förstår att jag inte heller tyckte att det gick något vidare och många av mina bloggvänner har redan satt ord på det jag också känner.
Hade det varit "röd/grönt" mot "blått" och min färg bara hade förlorat... Men nu kom det andra som tycker att Sverige ska vara enbart "Vitt"...

Som ett avsnitt av "På Spåret".
"Vart är vi på väg?"
Fast i tv soffan får vi svaret inom några minuter.
Här får vi vänta i fyra år...

Borde anat att det skulle komma:
Det regnade större delen av dagen.
Och det haglade.
"Vitt"

3 kommentarer:

  1. Ja, det är en sorgens dag. :-(

    SvaraRadera
  2. Inget regn lr hagel här. Blir hemma hela veckan nu, ska ta avföringsprover i tre dagar. Kram

    SvaraRadera
  3. Valresulatet talar sitt tydliga språk. Att folk kunde vara så dumma att de röstade in SD. Fattar de inte vilket kaos det kommer att bli med SD i regeringen?
    Ha en bra dag...

    SvaraRadera