...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 12 oktober 2010

De här tycker jag om:

Så även om jag inte lagar mat själv så tycker jag om smakerna.
Då passar jag också på att vara med i NETTS TÄVLING om just dessa tre kryddburkar :-)
Skulle jag vinna dem så är det fritt fram för sambon att göra lite smarrig mat med hjälp av dem!

Skulle inte tävlingen vara i er smak (!) och ni inte känner Nett sedan tidigare så gå in och läs lite på hennes blogg ändå. Den är läsvärd!

5 kommentarer:

  1. Jag ska också testa mina chanser hos Nett, kan alltid sno ihop nåt med dem om jag vinner! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där och tror att jag redan är med och tävlar om de där kryddorna.

    Svar: Tack än den gång för Dewey. Jag kommer bums att titta efter filmen på YouTube.

    Sån tur att du kom in så att du fick svaret på gåtan med en gång. Nog kan man väl skratta lika bra som de där barnen?

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Är det något jag är svag för så är det tacokrydda! :)

    SvaraRadera
  4. Jag ska gå in ock kolla hennes blogg. Läste ditt förra inlägg, kan inte vara något vidare. Att sedan få dra ner på kaffedrickandet också. Krya på dig.

    SvaraRadera