...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

söndag 24 oktober 2010

Djupa andetag...

...och jag försöker att koncentrera mig på de där böckerna jag läser.

För att bryta den dagliga tristessen här hemma så kom jag med förslaget att åka till Ica maxi i grannstaden i går. Jag har inte sett folk på flera dagar och kände att jag ville inte leka eremit uppe på vår lilla kulle. Dessutom så ville jag veta hur det kändes att gå ut och gå någon längre bit. Här hemma släpar man sig bara runt i huset och känner väl att det är okej.
När jag kom ut i den stora vida värden så kände jag hur det började att snurra igen.
Det var tur att jag hade kundvagnen att hålla mig i vissa stunder och vi blev inte speciellt långvariga i affären.
Suck, vad är det här?

I morse så vaknade jag dessutom med migrän.
tur att det finns små kuliga piller som får en på banan igen.
Inte för att de underlättade min yrsel, men huvudvärk är nog betydligt värre....

Usch vad det här blev deppigt...
Tillbaka till boken "Positiv energi" och ta nya tag...

5 kommentarer:

  1. Hejsan. Här är jag åter, jag saknade er så mycket. I morgon fullt upp. Har du sett vad jag fick i korgen hos Biltema. Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter besvärligt med både yrsel och huvudvärk. Du får försöka ta det lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så synd det är att du får huvudvärk. Jag får också migrän, men inte så svår, utan att den klarar sej med Ibumetin. Jag tror ju inte att det är så starka tabletter.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Yrsel kan ju ha många orsaker, ibland helt ofarliga sådana, men alltid lika jobbigt och mycket otrevligt! Hoppas det ger med sig! Kramiz

    SvaraRadera
  5. Usch, vad segt och långdraget det verkar vara. Kanske en ny tur till doktorn?

    SvaraRadera