...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 24 november 2010

God förmiddag...

...är väl i sista sekunden att säga det nu, men än funkar det :-)

Jo, morgonen har börjat bra. Snön vräker fortfarande ner, men vad gör väl det?
Fåglarna kvittrar, braskaminen brinner, kaffet är urdrucket och jag har just ropat in en underbar klänning på Tradera...Bilden visar en likadan, fast annan storlek. Perfekt till jul.
HON hade hur mycket som  helst att välja mellan... Men jag har inte hur stor garderob som helst.

Där sprack det... för egentligen hade jag ju tänkt att i första hand SÄLJA på tradera. Inte köpa på mig ännu mer.

Nä, nu ska det bäras in ved!

Dammen ser SÅ kall ut just nu... Stackars fiskarna...

5 kommentarer:

  1. Har varit ute och lekt i snön lite också, med mina två lurviga hundar. Dom tunnhåriga tänkte jag ta ut efter att plogbilen varit här... :-)

    SvaraRadera
  2. oj "lite" mer snö än vi har...

    SvaraRadera
  3. Verkar vara busväder överallt utom hos mig. Lite pudrigt med snö annars mest blåst.
    Hoppas fiskarna klarar sig! Kläder kan man väl aldrig få för mycket av ;DD

    SvaraRadera
  4. Hejsan så klart du har anmält dej. Här har det nyss börjat snöa. Kram

    SvaraRadera
  5. Tyvärr fick jag bara error när jag klickade, men den är säkert jättefin. roligt med klänning, men jag har nästan inga. Köper bara praktiska/tråkiga tvådelade grejer. "Det är ju så praktiskt att mixa och matcha!. Men trist... :-)

    Sv. Vassego´! :-D Berätta gärna hur dina blev om du provar?!

    SvaraRadera