...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

fredag 12 november 2010

Jag är Våg...

...och ska därmed ha svårt att bestämma mig, enligt mitt stjärntecken.
Jag kan bara nicka och  hålla med, det stämmer.

I kväll är det återigen IDOL.
I kväll ska återigen en få packa sina väskor och avsluta sin medverkan i programmet.

Nu vet jag att det är bara tv och att alla är medvetna om villkoren (som tydligen är lite hårda) och hetsen kring arena turnén men jag tycker ändå  inte att det är kul när någon blir tvingad att få åka hem och de blir ledsna...
Det är extra svårt när alla är så duktiga som de är. Alla är fantastiska och unika trots att de är så olika.
Så vad gör en till IDOL?
Majoriteten av tv-tittarna?
Eller det faktum att de är duktiga på det som de gör?

Jag gillar Jay.
Jag gillar Andreas.
Jag gillar Linnea.
Jag gillar Minnah.
Jag gillar Elin
och
Jag gillar Olle.

OM jag skulle ringa och rösta i kväll så skulle alla få varsin röst, och det vore ju egentligen lika som att inte rösta alls.
Därmed får inte TV4 några pengar i från mig.
Jag tittar och njuter av de underbart vackra idolrösterna och sen irriterar jag mig över de långa reklam avbrotten...  

5 kommentarer:

  1. *S* I så fall är vi nog alla lite vågar.

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Jag har inte följt idol i år. Tittade bara på första grov uttagningen. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Jay men jag är ju svag för hårdrockare då! =)
    De flesta swaps som jag gör är via Just cards, en yahoogrupp som jag är med i, ska ta och länka till dem nästa gång jag bloggar! De har en swap/månad och i den swapen finns det oftast olika att välja mellan bla en med alfabetet och en teknikswap! Så vi gör varsitt kort och sedan få jag en partner som jag skickar till och sedan får jag ett av den som är min partner! =)
    Hoppas du får en fin helg
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  4. Jag förundras alltid över hur många duktiga artister det finns!

    SvaraRadera
  5. Jag såg inte igår, får kolla reprisen kanske. Jag sov istället.
    Men jag gillade Geir också, och tycker det är trist att han är borta. Känner som du när det gäller att en alltid ska bort, tycker det är trist. Riktigt trist.

    SvaraRadera