...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

lördag 20 november 2010

Lumene Vitamin C...

...lystergivande dagcreme, den har jag haft förmånen att pröva via Buzzador.com :-)

Jag tror aldrig att jag har kännt en mer underbar ansiktscreme, och detta skriver jag inte för att fjäska och få fler erbjudanden från Buzzador utan jag menar det verkligen!!!

Det första jag ville göra när jag öppnade burken var att hämta en sked och äta den... Den luktar ljuvligt. Den innehåller Hjortron som jag också tycker mycket om men jag vet inte om jag tycker att den luktar just hjortron. Men den luktar godis... Obestämt vilket men definitivt godis :-)

Krämen blev jag så mjuk och go i ansiktet av. Den sögs upp direkt av huden. Inte för att jag vet om det egentligen säger mer om min hud än om krämen, men den kladdade verkligen inte.
Och då jag springer runt mycket på mitt jobb och svettas så brukar de flesta andra krämer nästan sköljas av skinnet med svetten, men inte den här. Man blev inte så blank som av andra krämer, tycker jag.

Om man då ska dra lite fakta om krämen så kan jag ju nämna att Hjortron innehåller dubbelt så mycket c-vitaminer som apelsiner och hjortronen har också detoxegenskaper som hjälper huden hålla sig fräsch. I den här krämen, som om jag fattade saken rätt, är en uppdatering av tidigare dagcreme, har de petat i tre gånger mer hjortron än tidigare upplaga.
Lumene strävar efter att ha så miljövänliga produkter som möjligt och naturligtvis är de inte testade på djur.

Jag är lyrisk över den och faktiskt så kommer jag att köpa den här i fortsättningen.

Bilden lånad från Buzzadors kampanj för Lumene

Mina vänner som jag delat ut produkten till har varit övervägande förtjusta. Endast en tyckte inte alls om den.
Men vi är ju alla olika :-)

Vill ni veta mer så är Lumenes hemadress: www.lumene.se

5 kommentarer:

  1. Håller med dig. Jag kommer ochså att använda den
    i fortsättningen. Den är helt underbar.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. God morgon. Har anmält mej till buzzador men inget hört. Kram

    SvaraRadera
  3. låter superbra! nej, det är ju så att alla tycker inte lika
    kramar

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också Lumenes grejer, men nu var det ett tag sedan jag hade något därifrån och just den krämen har jag inte provat, får bli nästa gång. :-)
    Du verkar piggare? Skönt!

    SvaraRadera
  5. Jag fick ett prov via Goodiebag och den är helt underbar,köpte en stor burk när Coop hade den billigare och den räcker länge! =)
    Kram Elenor

    P.S Ska ta och lägga ut kortet du fick! D.S

    SvaraRadera