...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 22 december 2010

Mina favoriter är...

... Andreas Weise, Anders Bagge och Tina Thörner.

Jag kan inte direkt skriva att jag jublade när jag såg listan över de som ska vara med i "Let's Dance".
Jag vill inte vara elak, för alla som har tackat ja ser säkert fram mot att få tävla och kommer säkert att göra sitt bästa och bli jätteduktiga, men det finns människor i den där listan som jag inte ens vet vilka de är...

Det behöver ju inte vara dåligt för att jag inte vet det, men tyvärr så blir man mindre motiverad av att sätta sig ner och titta där man inte direkt kan säga vilka de är. Men det är ett kul program som jag verkligen gillar och jag har fått mig själv motbevisad så många gånger så jag är säker på att jag kommer att ha fel den här gången också :-)
Jag kommer att ha stenkoll när serien är över :-)

Vad som dock irriterar mig enormt är meningen "En annan nyhet i denna upplaga är att de par som får minst antal röster måste göra upp i en dansduell."
Jahaja... Tro inte att jag kommer att lägga ner pengar på att rösta!!!
Räcker det inte med alla reklamavbrott???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar