...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 14 december 2010

Sitter fast...

...i "sista minuten" träsket.

Det är bara att torrt konstatera att jag har inte köpt en julklapp ännu... har inte heller koll på VAD jag ska köpa!
Den vackra klänningen som jag ska ha i jul har jag fortfarande inte fått någon till att hjälpa mig att sy upp. Nu har jag  bestämt mig för att göra det själv. Vad kan gå fel - egentligen???
Jag knåpar fortfarande på julkorten. Och då menar jag inte den tunga biten med att skriva adresserna... Jag tillverkar dem...
Det blir tyngre och tyngre att komma upp på morgnarna och ta sig till jobbet... Är där i sista minuten.
Sen ska väl någon form  av julgran införskaffas...

Dessutom så är jag den sortens person som är i säng i sista minuten.
Lite mera sömn hade nog inte skadat...

Dessutom retar jag mig på att samma luciatåg som jag såg i går blev klassat som "mäktigt" av lokalblaskan... Fast då handlade det väl om uppvisande för föräldrarna kan jag tänka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar