...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

måndag 31 januari 2011

PANIK!!!

... 40 år gammal UNG och jag har just hittat ett grått hårstrå...

Nu är frågan:


ELLER:


Hur f*n är det möjligt?
INGEN i min familj har ens börjat bli gråhåriga före 60 års ålder...

Mamma, ÄR jag adopterad?

5 kommentarer:

  1. Haha, du ska glömma gråa hår. Ta det första du ser i affären kram

    SvaraRadera
  2. Det var nog bara ett ensamt missfoster.;)

    SvaraRadera
  3. Jag som är så mörk har oxå några vita hårstrån, inte kul alls..

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lugn...ett o annat kan dyka upp tidigt, utan att du blir grå...Fast sen är det väldigt olika...Min svärmor var helt grå vid 35...Kramiz

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jag fick mina första när jag var 20... Så jag tycker du har haft "tur". Men det är ganska kul att leka med färger, fast inte när man MÅSTE så klart...

    SvaraRadera