...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

söndag 20 februari 2011

Musikalisk helkroppsmassage...

...var vi på i går kväll.

För ca två år sedan så hade vi aldrig hört talas om YAMATO men så fick vi se en annons i lokalblaskan om en konsert i stadsteatern samma kväll och vi köpte biljetter på vinst och förlust.
I går kväll såg vi dem för andra gången och jag säger bara: Gillar ni rytmer och trummor (och Japaner!) så köp en biljett, sätt er till rätta i salongen och NJUT!
Det här högljutt, rytmiskt, mycket humor utan ord. Med en otrolig portion av GLÄDJE!!!

Deras hemsida hittar ni HÄR


5 kommentarer:

  1. Verkar festligt. Här är jag barnvakt nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Har aldrig hört talas om det, men känner att detta "musikfenomen" måste jag läsa mera om.
    Tack för din underbara kommentar inne hos mig, blev så glad.
    Tack underbara du :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. kikar in och önskar god morron :)

    SvaraRadera
  4. Såg dem på fyrans morgonprogram förra veckan, så häftigt. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag hade redan bokat in mig på annat helgen då de var här, så missade dem igen, tyvärr!
    Kram Elenor

    SvaraRadera