...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

fredag 18 mars 2011

Får fixa...

...middagen själv i kväll eftersom sambon är ute med grabbarna.
MUMS:
Sen hämtade jag ett paket i dag :-)
Jag har funderat lite på hur jag ska marknadsföra min andra blogg, Nillas Trädgård, men så fick jag se det framför mig när Vistaprint hade sin reklambanner om 250 gratis visitkort :-)



Naturligtvis kan man inte (jovisst kan man, men jag är inte lagt åt det hållet) låta bli utan man hittar annat spännande när man ändå är där och designar sina egna personliga grejjer. Ni ser pennan (jag köpte några stycken) och så gjorde jag ett par personliga anteckningsblock, naturligtvis är de vigda åt att skriva ner bloggideer till min trädgårdsblogg :-)
Skulle ni någongång gå in på Vistaprint och beställa så tänk bara på att momsen tillkommer.
Det gjorde inte jag.
Men jag är väldigt nöjd med grejerna och nästa gång så blir det nog en keps också. Och några nyckelringar.
Seriöst så funderar jag på att beställa vykort som jag ska terrorisera släkt och vänner med...
Japp, så får det bli!!!

5 kommentarer:

  1. Jag funderade i dag. Heter du gunilla lr Camilla. Kram

    SvaraRadera
  2. Kände m,ig ändå lurad när jag handlade på VISTAprint första gången.
    För det blir ju liksom inte riktigt Gratis när man måste betala momsen ändå!

    SvaraRadera
  3. God morgon. Fina saker du beställt. Kallt idag igen. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag beställer ofta från Vista Print. Tycker om deras grejer.
    Nu måste jag beställa nya visitkort för företaget då Maken gick och bytte telefonnummer. Tur det är billigt ;)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert anteckningsblock och fina visitkort.
    Mumsig middag du tänker äta idag :)
    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera