...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 2 mars 2011

Kraxigt värre...

....är det här i dag.
Jag kan inte prata. Inte mycket i allafall.
jag har ju känt mig lite halvkrasslig de senaste dagarna, snorig och hostig och ev lite feber som jag kvävt med alvedon. Men mest sitter det på stämmbanden. och hjärnan är lite mosig... Om jag nu känner någon skillnad från i vanliga fall. Det är väl lite tveksamt.

Jag kan inte ens skrika på katten... men vad gör det, han lyssnar inte på det ändå...

6 kommentarer:

  1. Du kanske går in i den här ljudnivån där hundar hör?! Så kanske någonstans där du bor så lyder en hund istället för din kisse..

    SvaraRadera
  2. Då får du krya på dej. Ingen katt lyssnar på vad man säger. Kram

    SvaraRadera
  3. Du behöver ju inte prata vid datorn heller. Vilken tur! :)
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gucci är riktigt duktig faktiskt på att göra som man säger. Hon är som en (ganska) lydig hund. Iggy däremot skiter fullständigt i om man skriker på henne...

    Antagligen kommer de strunta fullständigt i klösträdet. Det är nog jag som kommer tycka att det är roligast! :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du piggnar till då, du får vila rösten! =)
    Vad fin trädgårdsstället är, vad tycker du om wordpress?
    Ha en lugn och skön kväll!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Stackare.
    Då är man risig om man inte orkar skrika på katten. Min ena bryr sig inte det minsta när jag skriker åt henne. Hon stannar till en stund för att sen fortsätta med sina hyss.

    Hon är så söt men ibland är hon billig ;)

    SvaraRadera