...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

måndag 14 november 2011

Behöver skriva...

...om andra saker än trädgård, tårtor och gratulationskort också...

Tex att jag faktiskt tycker ganska så synd om mig själv just nu.
Influensan dök på mig som en blixt i från en klar himmel. Jag har haft feberfrossa, nyst och hostat i snart en vecka och speciellt  hostan håller på att ta kål på mig.
Men det är inget ovanligt.
Med trassliga luftrör så är den alltid det värsta när jag är förkyld och det tar veckor att bli fri ifrån.

Men vad sjutton... det finns väl de som har det värre.

Katt på utsidan - korvmacka på insidan  :-)
Så nära - så långt borta...

4 kommentarer:

  1. Usch och fy. Inte kul att vara sjuk.
    Hoppas du kryar på dej snart.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Retas du med Pucko? Haha Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha ... han ser verkligen ut att vilja ha den korven.

    Och du, krya på dig ordentligt. Det finns roligare saker än förkylning!

    SvaraRadera