...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 30 november 2011

Röda märken...

...som kliar något alldeles fruktansvärt, det är min vardag just nu.
Käkade tydligen någonting alldeles olämpligt i går och har varit med om värsta allergireaktionen.

Då ögonen tenderade att svullna igen så valde jag till sist att åka till Centralhälsan och inte till jobbet i morse. Där fick jag en kortisondos och så lite tabletter.
- Försiktigt, sa läkaren, man blir trött. Du borde inte jobba alls i dag efter att ha ätit de där tabletterna (Jag hade tänkt att åka vidare till jobbet efter läkarbesöket).
Pinsamt medveten om att sjukdomsdagarna duggat lite tätt de sista månaderna så gick jag med på att stanna hemma. Åkte därmed till apoteket och sen hem och knaprade i mig mitt piller.
Och SOMNADE. Och SOV ALLDELES FÖRBASKAT LÄNGE.


Nu sitter jag framför datorn och jag är trött... Jag är så förbenat trött så jag vet inte var jag ska ta vägen, men jag kan ju inte sova hela dagen.

Ska ta ett nytt piller i kväll... Ska ta nya piller fram till att de röda märkena har försvunnit och sen tre dagar till. Lyckligtvis så är det mesta redan borta, men tre dagar till...

God natt. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............

3 kommentarer:

  1. Vet hur det känns, nu är jag hemma igen med. Man känner sej förbaskat dum..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men ush!Jobbigt!
    Krya på dej och vila ut i helgen<3
    Kram/Ciara

    SvaraRadera
  3. änner igen det där håller ju just på och avslutar en lång sjukskrivnong. Hälsan först vet du:)

    SvaraRadera