...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

fredag 26 mars 2010

Han fick...

...allt åka iväg själv i morse så passade jag på att tjäna lite pengar i stället.
Men han fick en lista med SMS i eftermiddags med saker som jag ville ha.
Jag kom dock bara på tre saker:
Raggsockar (gångbart även sommarhalvåret för en som är konstant iskall om fötterna)
DVDn "2012" på blue ray
Och om han hittar bubbelpåsar som man kan skicka saker i via post.

Jag hade nog satt sprätt på betydligt mer pengar om jag åkt med...

10 kommentarer:

  1. Om man ser till den ekonomiska (tråkiga)biten så kanske det var lika bra att du stannade hemma... hoppas han köpte nåt kul också ;-)

    SvaraRadera
  2. ja, det hade du säkert gjort, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

    SvaraRadera
  3. Jo, hihihi...det var säkert en besparing att du inte åkte med! Nej, några vitsippor har vi inte ännu...det enda vita som vi har är snö! Kramen

    SvaraRadera
  4. Gomorron i stugan. Fy vad less jag är på all denna snö. Tulpanerna är verkligen fina. De ser så levande ut. Tror jag ska kpa fler färger så kan man byta ibland. Ha en skön dag nu.
    Kramen

    SvaraRadera
  5. bra att pensonsspara, ja jag fryser alltid om fötterna också, kram biggan

    SvaraRadera
  6. Raggsockar är det skönaste plagg man har tror jag.. Min mormor stickar tossor till mej .. Ja hon kallar dom så..=)Trevlig helg på dej

    SvaraRadera
  7. Det var också ett sätt att spara....

    SvaraRadera
  8. Skönt att ha en dag hemma, hoppas att du har en toppenhelg. Jo det är samma här, jag premunerar på en massa bloggar som man tyvärr inte hinner att beska som man skulle vilja.

    SvaraRadera
  9. Snälla...tala om för mig hur jag kan få in en sådan däre Google översättare i min blogg!!! Jag har provat flera gånger med resultat att mina svenska inlägg blir katastofala för där ändras ord till engelska hur som helst...så ska det ju inte vara! Kramen

    SvaraRadera
  10. Godmorgon, godmorgon denna söndag! kramen

    SvaraRadera