...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 21 april 2010

Jag sumpar min chans...

...att bli rik och berömd.

I förrgår, när jag låg hemma och var sjuk, ringde det i min mobil.
En jättetrevlig tjej förklarade att hon ringde i från "modellfotograferna". Jag blev tyst och tänkte i mitt stilla sinne att "nu har de väl ändå fått fel nummer?".
- Det är Frogprincess som jag pratar med, eller hur?
(Nix, de hade namnet rätt så visst var det mig hon ville prata med)
Hon förklarade att de skulle komma till min stad och undrade om jag var intresserad av att komma och bli fotograferad.

Som om det inte var nog så ringde det ca en timme senare på mobil nummer två. Och på hemtelefonen (Ja, jag HAR jack!).

JAG ÄR UPPTAGEN HELA HELGEN OCH HAR INTE EN CHANS ATT SLINGRA MIG!!!

Så där steg och dalade min stjärna på en och samma sekund.

Jag hade ju trots allt gått ner 6 kilo efter maginfluensan så lite modellämne borde jag väl varit?

6 kommentarer:

  1. lite lurendrejeri - allt är först gratis och sedan kostar bilderna skjortan
    kramar

    SvaraRadera
  2. Synd du hade blivit en erfarenhet rikare...

    SvaraRadera
  3. *skrattar* Be dom komma på nytt vetja :-)

    SvaraRadera
  4. men säg till dem att du vill, men en annan dag!

    SvaraRadera
  5. Sånt där ska du inte gå på. Kram

    SvaraRadera
  6. Det kommer säkert fler chanser ska du se ! :)

    SvaraRadera