...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

söndag 29 augusti 2010

Har haft häcken full...

...den här helgen.
Bokstavligt talat.
Nej... men oj vad fel det där lät...

jag menar förståss att häcken var full.


Inte mycket bättre va?
Jag ger upp och förklarar i morgon. 
Ha en trevlig kväll och sov så gott, för jag orkar inte hålla ögonen öppna mer...

8 kommentarer:

  1. Hoppas du haft det kul. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahaha ... antingen är det häcken som krånlar eller så har du alldeles för mycket att göra på din lediga dag. Själv har jag sovit en hel del och mellan varven varit ute och promenerat med hundarna mellan regnskurarna. Hejhej

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag att du får en god natts sömn vid det här laget.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Våran häck är full. Med gärdsmygar och deras ungar! :-D

    SvaraRadera
  5. Hoppas det har gått bra med allt i helgen! =)
    Kram

    SvaraRadera
  6. godmorgon, spännande se vilken häck, fniss, ha en fin måndag kram biggan

    SvaraRadera
  7. Tror jag förstår vad du menar, fast jag är ju väldigt trött också, så det kan vara det... :-)

    SvaraRadera