...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 29 september 2010

En fråga...

...till er som, liksom jag, bloggar på blogspot.
Jag har noterat att flera av er har TVÅ sidokolumner.
Hur har ni fixat det? Finns det som ett tillval eller har det med vilken mall/utseende på bloggen man har valt?

4 kommentarer:

  1. Tack för att du har så gröna fingrar och visste vad min lilla höstblomma heter! :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Vad ska vi välja. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte att jag har det. EwaStina har fixat min. Kram

    SvaraRadera
  4. Det beror på stilmallen.
    Du kan välja en mall med två sidkolumner.
    Finna massor att välja på.
    Min mall som jag har i vanliga Wordpressbloggen finns också till blogger.
    Se här. http://hermansro.blogspot.com

    SvaraRadera