...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 7 oktober 2010

Gnälla är jag bra på...

...och somliga straffar Gud med en gång för att man gör det.

Minns ni mitt inlägg kring det här med telefonförsäljare och NIX telefoni och att jag var irriterad för att visa företag nu för tiden kan gå förbi det här på ett smart sätt genom att be vänner/bekanta att uppge ert namn och telefonnummer när de har haft någon form av demonstration av tvättredskap/dammsugare?

HÄR är det inlägget om ni vill friska upp minnet.

I dag när jag kom hem så upptäckte jag mega-katt-spyan... i soffan....

Jag vågar inte säga det här högt, men jag skulle behöva en tvätt av vår soffa...


Länken till NIX telefon.

3 kommentarer:

  1. Hahaha.. (Ursäkta att jag skrattar, för roligt är det ju inte med kattspyor) men du var kanske lite för snabb att säga nej tack.

    SvaraRadera
  2. hejan svejsan!! :) ett tag sen
    men du!!! gnälla bör man!!
    måste bara göra sin röst hörd!!!
    ha det gott!!
    Månstråle

    SvaraRadera
  3. Har många mattor utanför med kattspya o kattbaja. Kram

    SvaraRadera