...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 27 oktober 2010

Sopit värre....

...tycker jag att det här verkar vara.

I Falun får folk böter om de sorterar fel.

SAMTIDIGT så låter det som att vi ska ta emot massor av sopor från utlandet, från Italien, OCH VAD KAN INTE FINNAS I DEM???? Är de sopsorterade?

Vem tänker här?

****************************

Samtidigt vill jag ge en eloge till Kronprinsessan som sliter lite på sin fina garderob. Det går att använda kläder flera gånger även om man tillhör det fina folket. Och fina kläder tål att visas mer än en gång!
Hon är en bra förebild på många sätt!!!

3 kommentarer:

  1. Tänk, jag är en stor föregångare. Jag använder vissa kläder så många gånger att dom går sönder! :)

    SvaraRadera
  2. Jag använder mina kläder tills dom går sönder. Kram

    SvaraRadera