...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

onsdag 27 oktober 2010

Blä...

...det ska regna hela dagen, har jag hört.
Och jag som var så inställd på att jag åtminstone skulle ta mig ner till brevlådan och vända i dag. Jag vet inte när jag fick en större dos av frisk luft senast. Sambon föreslog att jag skulle ta med mig mina gångstavar "om-i-fall-att".
Peppar, peppar så känner jag mig lite bättre i dag. Det snurrar fortfarande lite, men jag känner mig mer avslappnad i dag än vad jag kände i går och jag vaknade ganska så tidigt så det är nog ett tecken på att jag börjar tagga ner...

Någon mer som har taggat ner är lille Pucko.
Jag tror att, efter 5 månader, så har de nog gjort upp om titeln "husets härskare" han och Ronja och det verkar som att hon vann... Han är hur snäll som  helst och har inte kastat sig efter henne och lekt rodeo på flera dagar nu.
Bara det ger mig en underbart skön känsla :-)

4 kommentarer:

  1. Känner inte för att shoppa loss ändå, trivs inte med min egen kropp just nu och då är det sista jag gör att handla upp mina pengar på kläder iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom brukar lugna ner sig.Dom bjuder alltid på fika när vi kommer.Kram!

    SvaraRadera
  3. Bra gjort av Ronja att inte släppa ifrån sig titeln.

    SvaraRadera
  4. Skönt att de har gjort upp om hemmet nu då! =)
    Hoppas du börjar känna dig piggare snart också!
    Här pratas det om snö men inte än hoppas jag!
    Kramar

    SvaraRadera