...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

tisdag 26 oktober 2010

Utfodrade och klara...

...för länge sedan är både jag, katterna och de små fjädervännerna i trädgården.
Kaffet är intaget och braskaminen alstrar underbar värme. 
Nu sitter jag här och letar avslappningstekniker och meditationsövningar på nätet.

För det är nog det som måste till nu, tror jag. Axlarna sitter uppe vid öronen och käkarna är ihop limmade med superlim. Ögonlocken är tunga som bly...
Men jag har sovit som en liten gris i natt.

***************************

Eh.... Drygt 5 timmar senare inser jag att jag inte skickat detta ännu.
En sen middag står i ugnen och jag har ägnat dagen hittills med lite lätt yoga, pratat i telefon och läst lite.

Känner mig lite som trädet i mitten och ledningarna snor min energi:



Bäst att trycka på "publicera inlägg" knappen...

1 kommentar: