...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

torsdag 9 december 2010

Vilken dag...

...det var i går.

Åkte hem och överraskade pappa på hans stora dag.
Egentligen så kan jag inte riktigt förstå hur han i sin vildaste fantasi trodde att jag INTE skulle komma???
Det är väl SJÄLVKLART att jag skulle ta ledigt och åka ner till honom!!!

Det blev dock en lugn dag, det var mest telefonen som gick varm och, precis som han ville, kom det ett fåtal gäster.

Som en liten extra hyllning till pappa, och efter hans eget godkännande eftersom det är en bild, så är här kortet som jag jobbat lite extra på de senaste dagarna (Och NU ska jag börja med julkorten. Jag kunde inte skriva om det här kortet eftersom han i bland läser).

En värdig 80 åring, eller vad säger ni :-)


5 kommentarer:

  1. Vilket fint kort till din gamla pappa. Stor åldersskillnad mellan er. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Är han en sån där lite överdrivet ödmjuk person, som faktiskt inte förstår att folk tänker uppvakta lilla han? :-D

    SvaraRadera
  3. Underbart kort till din pappa! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Tack för överraskningen och det fina kortet du gjort till mig samt presenten jag fick.
    Kram från pappa.

    SvaraRadera
  5. Fint kort och fin pappa! :-)
    Grattis!

    SvaraRadera