...in Cyberspace!


Hi and welcome to "Frogprincess in Cyberspace"!!!
Are you a englishspeaking visitor? Please use the Google translation tool at the right side to get my blog in a few different languages.
Please notice that my text and photos are copyrighted and I prefer to not find them elswhere in the big cyberspace.
Thank you!!!

söndag 2 december 2012

Glad 1:a advent :-)

Och jag bryter inte på mina adventstraditioner inte:
Som vanligt så är jag inte färdig med städandet och pyntandet utan det får jag fortsätta med i dag, fast det är inte så mycket kvar: lite dukar ska på borden och så glitter och ljusslingor ska på plats. Stjärnor och adventsljusstakar är uppe. Men jag har tid för något trädgårdsarbete är det verkligen inte!

-10,5 ute och våra små pälsbollar vägrar sätta en endaste tass ute på trappan...

Jag är själv ganska så tveksam till att gå ut, faktiskt...

Så här SKA det se ut i hallen när jag är klar...


3 kommentarer:

  1. Hejsan. Tack för grattiset jag bugar. Kul att du skrev här. -12.8 i morse här men solsken nästan hela dagen. Just nu -8.5 grader. 1 dm snö har vi med. Kram

    SvaraRadera
  2. Som du säger, så har inte jag heller pyntat färdigt. Det får komma senare.

    Sv. Visst är det kul, när man får oväntat besök. Vi bor ju mitt i stan, men är ändå inte bortskämda med det.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Vi hämtade upp Cesars gamla låda och sanden igår kväll,,,inte väder för en lite kisse att vara ute hela dagen idag. Han får stanna inne i värmen! Här blev jag klar förra helgen med fönstren så denna helgen har jag haft inomhusjobb å pyntat lite...Kramiz

    SvaraRadera